۱۳۸۸/۱۱/۱۹

SONBAHAR YAPRAĞIYIM




Hani, sonbaharda dökülen yapraklar var ya
İşte ben de öyleyim.
Rengim soldu, ağaca sınıkca tutunuyorum
Bir gün düşeceğim yere
İşte bundan korkuyorum.
Yere düşmekten çok
Orada yok olmaktan korkuyorum.
Ama sonum yine o olacak, başka çaram yok
Ben düşmeden gelmez ilkbahar, gelmez
Ben son zamanlardayım,
Son anlarda, son dakikalardayım
Rüzgar o kadar sert ki şimdi düşebilirim.
Sanki benim korktuğumu bilıyor
İnadına, inadına esiyor.
Esme deli rüzgar, yalvarırım esme
Bana acı, beni affet.
Allah'ım düşüyorum yere
Gidiyorum hoşçakal hayat

۲ نظر:

آتیلا گفت...

سلام

تورکوجه یازقی لارین چوخ سویرم

تانریمنان دیله ییرم سنی تزلیکده دیله کلرن چاتیرا

دویغولارین قورو

کی هر کسه نصیب اولماسین

ساغ یاشا

آسمانی گفت...

لام ممنون که اومدید ان شالله که قسمت شما بشه من تبریزیم ولی این نوع ترکی لاتینی را نمیتونم بخونم ولی نظر آتیلا خانمو تونستم بخونم و همون آرزو را برای شما می کنم ساغ یاشا